Ullared igen!


Hej vänner!
Dagen har spenderats på Ullared tillsammans med Sara och Elisabeth. Eftersom jag inte hade särskilt mycket pengar så köpte jag bara lite måsten! &
Med tanke på vädret så var det otroligt tomt med folk, så vi hade en supertrevlig dag tillsammans. 
 
Vet ni mer? Inatt så sov Anton för första gången en hel natt utan att vakna en endaste gång. Inte ens för att få nappen! Jag var så chockad när jag vaknade vid sex att jag inte kunde somna om. Anton sov ända till nio! Harregud. Fast det är nog så att tänderna gör honom utmattad. Han är fortfarande svårsövd om dagarna. Men om jag har tur så börjar han sova ordentligt snart igen hihi. Godnatt fina ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback