Tittar på Frozen

Hej godingar!
Vilken morgon jag haft. Har mått så illa att jag varit helt säker på att jag skall kräkas. Flera gånger. Men ingenting. Dessutom vaknade jag av att jag hade ont i sidan. Sedan tog illamåendet över deluxe. & med min kräkfobi, INTE kul.
 
Nu ligger jag i soffan och kollar på Frozen. Skulle kunna se den om och om igen för den är så fantastisk bra. Har ätit två rostade mackor. Funderar på om jag är magsjuk eller om det är bebis som trycker på magsäcken så att jag mår illa. Är dessutom förstoppad och skulle veeeerkligen behöva gå på toa (sorry för infon haha). Men men, skall nog försöka få i mig lite mer mat på något sätt. Ha en fin söndag alla!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback