Match igår

Hello!
Mitt kära hjärtegull var iväg igårkväll och spelade en korpenmatch med innebandyn. Jag blir alltid lite nervös när han skall spela eftersom jag vet hur mycket han gillar att provocera andra i spelets hetta! Så när han kom hem och sa "akta mig" när jag kramade honom blev jag hysterisk. Det hade varit en jäklel som försökt klippa till honom mitt i ansiktet men missat och slagit honom på axeln istället! Tur att inte jag var med, då hade mina gravidhormoner fått frispel! Så nu har han ett fult märke på axeln istället stackarn.
 
Anyways fina ni, idag händer absolut inte mycket alls. Meningen var att jag skulle med Åsa till kvarnby art men jag har så jäkla ont i svanken idag. Har sovit kasst på grund av det! Så idag skall jag bara iväg och återvinna lite skräp och lämna gamla kläder och saker på Röda korset och Erikshjälpen. Sedan hem igen och viiiila! Tror att lilla bebis håller med mig hihi.
 
Här är DVD-filmerna som jag använder när jag kör yoga, båda två är beställda ifrån CDON och kostade inte mer än 79 kronor styck. Så jossan, jag rekomenderar verkligen! Kram på dig.

Kommentarer
» Anonym

åh tack så jätte mycket.. ska kolla upp detta då :) kram

2014-02-18 // 18:31:56
URL: http://jossan87.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback