Förlovade 1 år

Hej finisar!
Idag har jag och mitt hjärtegull varit förlovade i ett år hihi. Ganska häftigt va? Det firar vi genom att han drar på hockey med Patrik och jag spenderar kvällen hemma hos saragos! Helt perfectomento inte sant? Haha. Nä skämt å sido. Vi diskuterade det faktiskt och för min del är det helt okej att han går på hockey och jag får en lugn kväll hemma med Sara. Så som det är nu så orkar jag ju knappt röra mig i onödan ändå!
 
Jag kan däremot tala om att jag har sovit sååååå dåligt inatt. Har inte kunnat somna, bara legat och vridit på mig i en evighet och bebis har sparkat och sparkat och sparkat. Vi kommer helt enkelt att få en bebis som är vaken om nätterna! Typiskt hihi. Däremot så fick Robin ett kritiskt ögonblick i sitt liv när han vågade sig in och väcka mig tjugo över tio! Att han ens levde när han gick ut haha. Men nu skall jag ta en liten nap mellan mina tvättar, ha en fin dag!
 
Mina tre vapendragare som vaktar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback