Skivad frukt med vaniljkvarg

Hej på er!
Nu ligger jag helt utsträckt i sängen. Bebis sparkar och har dessutom fått mig hicka hihi. Det är en sån himla underlig känsla, men även supermysigt såklart!
 
Först spenderades dagen hos min faster. Det blev tårta och massa prat om både det ena och andra. Sedan åkte vi vidare till Tobias för att äta middag där. & gissa vad det blev? Jo köttbullar och potatis med brunsås HAHA. Precis samma som vi åt igår. Men med tanke på att min bror arbetat som kock så kan jag bara meddela att det var SUPERGOTT. Till efterrätt blev det skivad frukt med vaniljkvarg till, omnomnom! Så nu är jag nog tjockare än någonsin haha.
 
Imorgon kommer min fina bästa Åsa hit och vi skall åka iväg med min svärmor och Robins farmor för att kolla tyg till vaggan och till babynestet. Så himla spännande!! Godnatt fina ni 💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback