Totalt sammanbrott

Hej fina ni!
Här är man vaken innan tuppen. Igårkväll fick jag något sammanbrott och bara grät och grät och grät. Stackars Robin fick sitta och trösta mig och jag fick inte ur mig ett endaste vettigt ord. Han måste trott att jag var döende eller något! Självklart var jag inte det, jag var bara så himla utmattad efter all sömnbrist och så himla less på att konstant må illa. Så till slut bara forsade tårarna! Tack och lov att jag har min fina fästman som finns hos mig och räddar mig när det är som värst.
 
Jag har sovit helt okej inatt. Enda problemet är att jag har haft världens restless legs, så det har bara kliat och krupit i benen hela natten. Dock har jag bara varit uppe och kissat vid halv två och sedan vaknade jag vid fem. Så nu sitter jag nedkrupen framför TV:n och hoppas på att bli lite trött igen så att jag kan sova!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback