Femtio minuter att gå hem

Hej godingar!
Igår hämtade Sara mig efter jobbet och vi åkte till affären och köpte på oss HUR MYCKET GODIS SOM HELST. Galet! Så vi satt hela eftermiddagen och proppade i oss massa gott. Middag blev det inte förrän vid nio, & Patrik skall ha en jäkla eloge för att han lagar så god mat! Mums. Preggotanten blev nöjd!
 
Vi hann i alla fall titta på Frozen TVÅ gånger och harregud vilken rolig film! En utav mina nya favoriter alltså. Sedan kollade vi på lite Big Bang theory och runt elva började jag och Robin våran vandring hem hihi. Två kilometer med en gravid kvinna och en full pojkvän! Kan bara bli bra haha. Det tog oss en femtio minuter att gå eftersom jag får såna jäkla sammandragningar. Men hem kom vi och jag somnade som en stock hihi.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback