Tuttarna läcker

Hello you!
Var en sväng förut på Apoteket och köpte amningsinlägg eftersom jag läcker så redan nu. Jag har för övrigt inte gjort någonting. Jag har ont ont ont på örat för att jag har fått en jäkla finne på utsidan. Typiskt!
Lite bättre är däremot att jag ligger och har "hela huset" på repeat med Veronica Maggio och älsklingshåkanihelavärlden. Helt fantastiskt mysig låt alltså. Någon mer som håller med mig? 
 
Håkan skall ju spela på Ullevi i början av juni, frågan är om jag orkar gå efter att ha klämt ut lilla bebis en månad innan och om jag ens kommer att ha hjärta att kunna lämna min lilla älskling en kväll hihi. Fjanterier kanske men ändå! Aja, som dom sjunger i låten, allt är för bra nu. Det är fanimej för jävla bra! Speciellt om gubben min kommer hem med en kebabrulle till mig hähä.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback