Lång men rolig dag

Hej fina ni!
Idag har jag haft en fantastisk dag tillsammans med min svärmor, Robins farmor, Åsa och Robins syster! Hihi. Vi har åkt land och rikte runt (läs kungsbacka till Göteborg) för att leta tyger till bebis vagga och till bebis babynest. Eftersom Robins farmor är sömmerska så skall hon ordna med allt detta till lilla liten. 
 
Först åkte vi till Kållered och gick in i en tygbutik där. Nästan på direkten så hittade vi tre fantastiska tyger som skall pryda vaggan. Sedan åkte vi en snabbis till IKEA för att kika på madrass till spjälsängen och därefter åkte vi till Bäckebol och gick in på Stoff och Stil. Där inne hittade vi det perfekta tyget till babynestet! Jag är så nöjd så det finns inte. & när vi väl kom hem till Gunnel igen och hon började att "snabbklä" vaggan så brast vi nästan i tårar allihopa. HARREGUD så fint det kommer att bli! Åh, jag längtar så tills allting är klart och tills vi får komma och titta på resultatet igen. Tur att Robins farmor är så himla begåvad och duktig som kan hjälpa oss med detta!
 
Så idag har varit en väldigt lång men rolig dag. Jag fick för övrigt en present utav Åsa när hon kom hit och det var en liten porslinsugga som hon målat själv i sin mammas studio i Kvarnby. Så kika gärna in på deras hemsida! Själv har jag inte hunnit vara där än men gud så kul det skulle vara!! Tack min fina vän för presenten och för dagens sällskap hihi ♥
 
Har ni sett så söt uggla Åsa har gjort? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback