Köpa tyg

Hej fina!
Igårkväll lyssnade jag på flera mindfulness på mobilen och kände mig riktigt riktigt avslappnad när jag somnade. Robin kom in vid två tiden och lade sig och även då lyckades jag somna om till klockan fyra innan jag behövde gå och upp kissa hihi. Sedan sov jag tills klockan var tio i nio. Så idag känner jag mig bra utvilad även om jag är trött.
 
Vid halv elva är det dags att åka och köpa tyg! Så Åsa lär vara här alldeles snart och även Elain. Så vi får helt enkelt höras av senare! Kramkalas.
 
 
Längtar så efter min lilla bebis ❤️

Kommentarer
» jessy


Var med och tävla om att bli VECKANS BLOGG hos mig vetja, kram!

2014-02-16 // 19:42:39
URL: http://www.nattstad.se/jessygunnarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback