Dags för gymmet

Hello guys!
Ser ni klockan? Vavavava? Den är TIO. & vet ni när jag gick upp? Halv tio! Inte illa va? Med tanke på att bebis ligger och sparkar nätterna i ända så är jag inte den fräschaste människan tidigt på morgonen haha. 
 
När jag åt frukost satt jag och funderade på om mina stackars tanter försöker ha ihjäl mig haha. Jag kunde knappt hålla ögonen öppna och klockan elva skall vi vara på GYMMET. Är vi awesome eller? I förrgår tog jag en långprommis, igår cyklade jag en kvart på motionscykeln och idag blir det gymmet! Försöker skaffa mig lite mer energi nu och bygga liiiite starkare muckler inför förlossningen hihi. 
 
Så halv elva är min lilla taxi här och hämtar upp mig. Skriver lite mer senare!
 

Framifrån, helt okej. Sidan, boooom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback