Gravidyoga

Hej fina!
Vilken dag det blev trots allt. Jag är så himla korkad som håller på och tar i. Först har jag ju tvättat en hel dröse med bebiskläder, inget konstigt med det. Däremot bar jag upp hur mycket tvätt som helst och tungt var det, puh! Sedan har jag packat ner en hel del av mina kläder i kartonger eftersom vi snart kan flytta upp och eftersom jag ändå inte kan få på mig något haha. Så nu har jag i princip bara mina mamakläder kvar hihi.
 
En hel del är som sagt gjort. Nu har jag precis kört en megalång stund med gravidyoga så armarna är helt skakis nu haha. Otränad? Yes. Men skönt var det! Nu skall jag bara vila och läsa min bok. Snart är hjärtat hemma och då blir ett kalopsrester till middag!
 

Idag bjuds det på gammal bild haha!

Kommentarer
» Loviza

tjo! har en bloggtävling skulle va skit kul om du va med! va har du att förlora liksom? ha en bra dag kram :)

2014-02-18 // 09:48:03
URL: http://www.nattstad.se/LovizaPalm
» josefin

Heej :) Måste fråga vart du träna yoga? Har du laddat ner ngt yogaprogram eller beställt ngt eller så? Kram josse.

Svar: Hej! Jag tränar yoga hemma i vardagsrummet på min yogamatta hihi. Jag beställde hem två stycken videos från CDON som kostade ca 79 kronor styck på rean :) kram på dig!
Emma Johansson

2014-02-18 // 10:41:29
URL: http://jossan87.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback