Jag är så glad!

Hej fina ni!
Vet ni vad? Igår fick vi reda på att grannen har fått ett nytt kontrakt och antagligen flyttar i slutet av mars! Hihi. Så i april så får jag och Robin flytta upp äntligen och fixa i ordning med allt innan bebis ankomst. JAG ÄR SÅ GLAD! & bebis med för här sparkas det för fullt i magen hihi.
 
Jag vaknade idag runt tio-tiden och blev alldeles hysterisk över att jag sovit så länge. Stackars my tänkte jag, så jag rusar in i hennes rum och där ligger hon och snarkar för fullt. Så jag kröp ner bredvid och vi somnade om till klockan elva hihi. Så mysigt! Så nu har vi ätit frukost och My fick dela sin med lilla Lucy. Snart skall vi till kungsmässan och mysa lite och sedan vet vi inte mer. Hoppas ni får en fin dag! Kramkalas.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback