Mona Lisa

Heeeej på er alla!
Har hela för och eftermiddagen befunnit mig på Kvarnby Art hos åsas mamma och målat två stycken keramikplattor som skall brännas och sättas upp i studion! Så himla kul. Bebis var lugn mestadels av tiden men i slutet sparkades det på som aldrig förr haha! Jag har i vilket fall som helst haft en otroligt mysig dag och jag rekommenderar er verkligen att åka dit om ni bor i Mölndal! 
 

Här är min och åsas Monalisa som vi målade! Min ser mer ut som Jesus faktiskt haha.

Kommentarer
» Hanna - Min vardag, smycken och mode

Det låter som en mysig dag!

Svar: Ja riktigt mysigt :)
Emma Johansson

2014-02-28 // 16:23:36
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
» josefin

hej..
konstigt att ni inte har kunnat skriva upp er ännu.. Det gjorde jag i samband med glukosbelastningen nämligen och har redan gått våra tre gånger nu.. hoppas allt är bra :) kram josse

Svar: Vi fick kallelsen idag till föräldragruppen! Så tre datum i mars tror jag att det blev :) kram på dig!
Emma Johansson

2014-02-28 // 19:50:59
URL: http://jossan87.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback