Förvärkar när jag går

Hej fina!
Fick somna om vid sju när Robin gick upp. Var då alldeles slut i skallen och sedan vaknade jag igen vid elva som alltid hehe. Så efter att ha avnjutit frukost nummer två, bäddat och fixat i sovrummet så gick jag ut i solen och tog en promenad. Det blev en kortis på 20 minuter eftersom jag får såna förbannade förvärkar, men skönt var det ändå hihi.
 
Nu har jag suttit och gått igenom alla räkningar och FYFAN rent ut sagt vilken snål månad det kommer att bli. Hujedamig vad mycket som skulle betalas denna gången. Men med tanke på bensinräkningen och veterinärkostnaderna från när vi steriliserade molly och chippade två kissar så, ja. DYRT. & med bedrövligaste lönen i världshistorien så är det bara att bita ihop!
 
Känns som att magen sjunker mer och mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback