Skillnad på mage

Hej fina ni!
Jag har verkligen inte gjort något vettigt idag över huvud taget. Huvudet har dunkat på så jag har mest legat och läst och sovit mellan två och fyra! Helt okej. Jag känner nu mer och mer hur det pirrar i benen. Ja, restless legs. Alltså, störande! Haha. Det går inte att slappna av i benen alls, jag vill bara sparka något hårt! (Robin får se upp på natten).
 
Nu har jag precis ätit middag och har skickat pappa till affären för att köpa en stor chokladkaka till mig hihi. GOTTIGOTT. Jag har blivit så himla sugen på just choklad på sistone. Jag tycker inte ens om choklad egentligen! Heltokigt. Jaja, nu skall jag kika lite på TV4 fakta för att jag är en sån himla nörd hihi.
 
Magen har rundat på sig en hel del sedan förra veckan! Det känns också kan jag tala om haha. Jag är tjock och tung nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback