Sovit som en potta skit

Hej på er!
Inatt har jag verkligen sovit som en potta skit. Jag har bara legat och vridit och vänt på mig, ingen ställning har känts bra, bebis har haft krig, det har tryckt på överallt, ja ni förstår nog vad jag menar. & ja, jag börjar faktiskt att bli lite trött på att vara gravid. Jag vill ha ut min bebis nu på en gång!
 
Imorgon går vi in i vecka 31 och då är det ungefär (plus minus såklart) nio veckor kvar. Det låter som en evighet, men idag är det bara 70 dagar kvar och 75% är avklarat. Woho! Det är ju riktigt awesome gjort. För det är fan inte alltid lätt att vara på tjocken må jag säga hihi.
 



Kommentarer
» therese

Tiden går så snabbt. Men jag tror dessa kommande veckor kommer att gå så långsamt!

Svar: Hehe ja jag håller med dig! Jag skall ju flytta så jag hoppas kunna koncentrera mig på det så att tiden springer lite snabbare ;)
Emma Johansson

2014-02-26 // 22:40:49
URL: http://tesssi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback