Pojke eller flicka lista

Hello you!
Mina fina majmammor har lagt ut en rolig lista på våran Facebooksida hihi. Så jag var nästan tvungen att kopiera den bara för att se vad som stämmer in på mig och lilla magen ♥
 
POJKE eller FLICKA

Magens form
Pojke: Toppig, utstående mage som inte syns bakifrån. 
Flicka: Utbredd mage som sätter sig även på sidorna. 

Pigmentrand på magen
Pojke: Lång tydlig rand 
Flicka: Ingen rand

Babyns hjärtfrekvens
Pojke: Hjärtfrekvens under 140 slag/min. 
Flicka: Hjärtfrekvens över 140 slag/min. 

Mammans skönhet under graviditeten 
Pojke: Bibehållen skönhet 
Flicka: Flickan tar sin mammas skönhet under graviditeten. 

Halsbränna
Pojke: Mycket 
Flicka: Lite eller ingen 

Babyn hickar 
Pojke: Lite eller inte 
Flicka: Mycket 

Babyn sparkar 
Pojke: Mycket 
Flicka: Lite mindre 

Var i magen babyn ligger
Pojke: Babyn ligger högt 
Flicka: Babyn ligger lågt 

Blödande tandkött
Pojke: Mindre blödande 
Flicka: Mycket blödande

Utputande navel
Pojke: Senare under graviditeten 
Flicka: Tidigt i graviditeten 

Babyn sparkar på 
Pojke: Höger sida 
Flicka: Vänster sida 

Mamman illamående
Pojke: Inte alls eller lite 
Flicka: Mycket 

Samlag under befruktningsmånaden
Pojke: Ofta 
Flicka: Mera sällan 

Mammans vårtgårdar är
Pojke: Starkt avgränsade 
Flicka: Mer suddiga 

Håret på mammans ben
Pojke: Snabbare växande 
Flicka: Normalt växande 

Mamman sugen på
Pojke: Choklad och lakrits 
Flicka: Frukt och syrligt
 
9 stycken på pojk
7 stycken på flicka
 
Vad tror ni att det är som gömmer sig i min mage? Själv vette sjutton. Först trodde jag på pojk, sedan flicka och nu vet jag inte igen hihi. Så himla spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback