Huvudvärk och illamående

Hej fina ni!
Igår mådde jag inte alls bra, huvudvärk och illamående. Vet inte riktigt vart det kom ifrån men jobbigt var det i alla fall. Så My fick inte följa med hem igen, tyvärr. Men hon kommer ju självklart någon annan dag istället hihi. Men inatt har jag nog varit så utmattad så jag somnade som en stock, och vet ni vad? Jag har för första gången på evigheter faktiskt fått sova litegranna. Är det möjligt? Haha. 
 
Idag händer inte ett dugg. Skall bara ta det lugnt och ligga i sängen och läsa lite. Skall även pyssla lite med en grej som jag håller på att göra till Robin hihi. Så himla spännande! Älskar att pyssla och fixa. Längtar så tills lilla bebis är ute så att jag kan få sitta och fylla i "min första bok" hihi. Åh så mysigt! Hittade en jättefin förstabok på Akademibokhandeln. Jag borde nog ha köpt den, för det verkade bara finnas en kvar just då. Typiskt! Jag får helt enkelt gå tillbaka och leta upp den igen.
 
Men nu skall jag inte göra någonting! Ha en fin dag alla ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback