Underbara barnmorska!

Hej fina ni!
Nu har jag varit och träffat min nya barnmorska och harregud vilken underbar kvinna! Jag gillar henne till och med mer än min gamla. Hon var så snäll och omtänksam och verkligen gjorde allt för att det skulle kännas bra för mig. Så himla underbart! Nu känns det verkligen som att jag har mer koll på läget och jag har fått ventilera mina tankar och lyssnar på minis lilla hjärta! Åh, jag blir alldeles tårögd. Det är så häftigt och mäktigt att få höra ditt barns hjärta slå. 
 
Vi planerade även in ett nytt glukostest (hujedamig), en amningsträff, två nya möten med min barnmorska och då skall vi även börja mäta magen hihi. Skall även få kontakt med en dietist eftersom jag bara har ett möte kvar hos min hälsocoach och så skall jag börja med vattengympa för gravida hihi. Jag är så nöjd så det finns inte. & inte nog med allt detta så har jag flyttat över Lucys försäkring på mig och försäkrat de andra små monsterna. Så det har varit en lång dag hittills! Skall lägga mig lite och läsa nu och vila ut. Förhoppningsvis verkar förkylningen gå åt rätt håll! Ha en fin dag.
 
 
Så sugen på att göra mina naglar igen... Tror ni Robin dödar mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback