Yttepytte lite bättre än igår

Hej fina ni!
Idag känner jag mig yttepytte lite bättre än igår. När jag skulle lägga mig så mådde jag verkligen skitdåligt, kunde knappt andas eller någonting... Usch. Idag är jag däremot vaken i tid eftersom jag har en tid hos barnmorskan halv elva. Jag är lite nervös eftersom min ordinarie BM har blivit långtidssjukskriven. Så nu skall jag träffa en helt ny människa. Aja, what to do? Förhoppningsvis så får vi lyssna på hjärtljud och liknande idag hihi. Om jag har tur!
 
Sedan blir det i alla fall raka vägen hem till sängen och vila igen. Även om jag känner mig bättre så är jag inte bra. Stackars Robin är inte heller frisk än..
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback