Sjuk och gravid

Hej fina vänner!
Idag kan jag be att få tala om att jag inte är särskilt tuff, inte för fem öre. För inatt har min jädrans nästan-existerande förkylning brutit ut. Så jag är snorig, täppt i näsan, slemmig och har SÅ ont i halsen. Kunde knappt sova inatt för att jag mådde skit.
Jag kände ju av näsan redan igår när jag var hos Sara men jag tänkte att det skulle gå ner som vanligt. För så har det gjort de senaste två veckorna liksom. Men inte inatt, nej nej. Så nu känns det verkligen som att någon har gett mig en käftsmäll och jag vill bara dra täcket över huvudet. Usch!
 
Så dagen kommer antagligen att spenderas i sängen med te och en bok. Möjligtvis lite Netflix också. Bläääääää, kan man räkna detta som en manlig förkylning nu när jag är gravid samtidigt? Hmm, får nog fundera på den hehe.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback