Burret blev brunt igår

Hej fina ni!
Här är jag uppe med tuppen minsann. Jag måste bara påpeka att kroppen verkligen är helt finnemang! Innan jag blev gravid så var jag TVUNGEN att sova minst åtta timmar per natt. Men just nu så känns det som en evighet sedan jag sov så många sammanhängande timmar. Inatt exempelvis så sov jag mellan tio och tre och sedan satte värken i sidan igång. & ändå ändå klarar jag av att gå till jobbet precis som om jag vore någon robot eller något.
 
Aja, nog om det. Idag startar dagen med värk, vilket är ovanligt. Men förjoppningsvis så löser jag och bebis detta. Jag skall ringa vårdcentralen idag och boka en tid för det här går ju liksom inte mer. O ja, som ni kanske förstod så färgades burret brunt igår. Robin är nöjd, han tycker att det känns mer som mig haha. Min fina älskling. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback