Jobbdag

Hej finisar!
Sitter fortfarande på jobbet och det är faktiskt inte så många knop att göra idag. Så himla skönt! Jag trodde att det skulle vara full rulle eftersom det är nyårsdagen liksom. Men nejnej! Jag sitter däremot och halvkikar på Imortals på sexan. Inte nog med det så ligger lillan i magen och bökar runt och buffar och jag blir nästan tårögd när jag tänker på att hon känns mer och mer för varje vecka och dag som går! Min lilla älskling. Jag längtar så mycket efter dig! Hur kan någon okänd liten krabat vara så älskad redan? Otroligt. Alll min fokus ligger för tillfället på mini i magen och Robin såklart <3
 



Kommentarer
» Carolina

Åhh, vet ni att det är en tjej? Kram

Svar: Ja vi tror det för barnmorskan råkade försäga sig under RUL! Hela tiden benämnde hon bebis för den och efter att hon frågat om kön och jag sagt att vi inte ville veta så sa hon "jag försöker få in en bra profil men hon vill inte, DEN vill inte visa sig" och så låtsades hon som ingenting för att jag inte sa något haha. Kram
Emma Johansson

2014-01-02 // 18:09:15
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback