Men mitt hår?

Hej alla!
Vilken dag. Det har ringt på som bara sjutton och jag har varit så jäkla trött efter min tidiga morgon. Jag fick dessutom bytt mitt pass imorgon till en timme senare, så jag jobbar tillsammans med Sara hela dagen och får skjuts in hela vägen i bilen hihi. Så himla skönt! Anledningen var egentligen för att tågen går vråldåligt under helgen så antingen är jag framme två timmar för tidigt eller för sent. Typiskt! Men nu får jag jobba med Sara istället hehe.
 
Vi har även haft världens diskussion om vad sjutton jag skall göra med mitt hår. Jag är så trött på det nu så jag vill knappt se mig i spegeln. Jag har en utväxt på femton meter och jag är så trött på det blonda. Ska det bli mörkt? Ännu ljusare? Rött? Blandat? Vad sjutton skall jag göra?? Blir tokig! Snälla kom med förslag för snart rakar jag av allting.....
 
 
Snygg tjej med snygg hår!

Kommentarer
» Enander

Jag har en svart/röd färg som jag kört med nu ett tag, tycker det är jättefint, för blir inte sådär pangrött men ändå lite liksom ;)

Svar: Åh jag skall minsann in och kolla igenom dina bilder hihi. Har faktiskt inte tänkt på det ;) annars funderar jag på väldigt blont med lite lite mörkt i backen typ! Inte svart kanske men mörkbrunt möjligtvis?
Emma Johansson

2014-01-11 // 18:03:56
URL: http://enander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback