Jävla ischiasnerv

Hej alla.
Jag tror jag blir vansinnig snart. Är det inte det ena så är det det andra. Är det inte halsbränna så skall den jävla ischiasnerven hamna i kläm. FYFAN. Jag somnade igår vid elvatiden, vaknade vid två för min vanliga kissepaus, somnade om till fyra och när jag ska vända mig om så BANG. Den där isande/ilande smärtan som dyker upp vid höger ryggslut/höft. JAG ORKAR INTE. När skall jag få sova egentligen? Haha. Det känns så jävla overkligt. Så nu har jag varit vaken sen fyra och står nu lurad mot diskbänken efter att i ett desperat försök ha svalt en alvedon. HOPPAS verkligen att det hjälper. Jag blir tokig snart.
 
Blir nästan livrädd när nerven hamnar i kläm alltså. Det gör så in i helvetes ont. Det känns som att det ilar ända in i höftbenet och jag blir helt illamående när jag först känner av smärtan. Hur i helskotta skall jag då klara av en förlossning? Usch. Detta är faktiskt enda tillfället som jag blir nervös inför förlossningen. Nu vet jag ju inte om det är samma smärta om man säger så, och skulle jag fråga min älskade systeryster så är det nog tuuuuusen gånger värre haha. Eller hur Lotta? Men om jag frågar någon annan så säger dom säkert något helt annat.
 
Nä fy, nu är jag så trött så att jag snart ser i kors. Det känns bättre att stå än att ligga ner. Får ge det ett nytt försök alldeles snart. Thank you heaven för att jag börjar sent och för lottas amningskudde som jag fått. Den hjälper åtminstone något när jag ligger ner! /godmorgon igen från klagar'n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback