Sovit så himla dåligt

Hej fina!
Här sitter jag vid frukostbordet och äter lite innan Sara skall komma och hämta mig för en ny arbetsdag. Problemet är bara att jag har sovit så IN I HELVETES DÅLIGT, och det beror verkligen inte på värk i sidan idag. Snarare värk i alla tålanodsnerver! Min katt har nämligen gått bananas hela natten. Bråkat med allt som hon har hittat, hoppat på både mig och Robin, attackerat våra fossingar och varit allmänt galen. & med tanke på Robins tillstånd när han kom hem inatt så har inte hans natt varit perfekt heller haha!
 
Men nu sitter jag som sagt och äter lite medan jag väntar på att Sara skall komma. Förhoppningsvis så blir det en lugn lördag och söndag för våran del hehe. Ha en fin dag!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback