Babystol ifrån Erikshjälpen

Hej fina ni!
Igår glömde jag verkligen inte bort min tablett. Så jag har faktiskt sovit väldigt bra inatt må jag säga! Idag skall jag försöka få tag i min barnmorska igen och så skall jag friskskriva mig på jobbet. Jag behöver verkligen jobba, känner mig helt skev när jag bara går hemma och gör ingenting haha.
 
Jaja idag blir det inte mycket som händer här hemma. Jag skall försöka få tvättat lite, vilket veeeeeekligen är nödvändigt då alla Robins strumpor är slut. & det säger ju sig själv egentligen. AKUTÄRENDE helt enkelt. Jaja, nu måste jag fixa och trixa här lite, ha en fin dag!
 
Denna stolen köpte pappa och Elisabeth till mini igår hihi. Så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback