Sovit så himla dåligt

Hello you!
Jag tror det blev så att jag inte kunde slappna av efter att Robin åkt hem igår och jag fått gråta ut i hans famn. Så jag har inte haft särskilt ont i sidan men har ändå sovit otroligt dåligt inatt. Jag har vaknat var och varannan timme och kollat på klockan trots att jag varit så förbannat trött.
 
Igårkväll när jag somnat så blev jag först väckt av min sköterska och sedan av barnmorskan som skulle jobba under natten. Så det sista jag fick göra innan sängdags var att höra lilla litens hjärtslag! Så himla mysigt. Somnade gott efter det kan jag lova.
 
Nu har jag precis hämtat frukost och det kändes så himla orättvist att få se alla små nykläckta bebisar medan jag själv går runt med mini i magen och bara har ont av ingen anledning. Så himla orättvist. Längtar så till maj nu! Åh.
 
Jaja snart kommer läkaren in och ger mig min dom. Antagligen blir det hemgång och förhoppningsvis så får jag spasmofen utskrivet så att jag får sova om nätterna. Det hade varit det allra bästa tror jag. Hörs mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback