Handbok för att sova som par

Hujedamig alla.

Det borde verkligen finnas en handbok i hur man sover för par alltså. Innan jag blev gravid så tog jag upp den största delen utav våran 180 säng och jag kunde inte aaaalls förstå vad Robin klagade över. NU däremot så är det helt tvärt om. Robin tar upp två tredjedelar utav sängen medan jag ligger och trycker i mitt lilla hörn och krampaktigt håller i mig för att inte trilla ur sängen. Robin skall alltså ligga så nära mig som möjligt och helst puta med rumpan så mycket han bara kan.
& nu när vi bara har lilla molly i sovrummet så skall hon såklart av ALLA ställen (läs hela Robins sida är i princip tom) lägga sig mitt på mig och sova där. Såklart! Så förutom att jag glömde ta min spasmofen igårkväll, fick rusa upp vid tolvtiden pga illamående för att jag hade sån smärta i sidan, gå upp och kissa två gånger efter det, ta en macka vid femtiden, så måste jag dessutom ligga och knuffas med mina älsklingar! Inte så konstigt att jag är trött om dagarna va? Haha. Jag hoppas verkligen att den sista tiden fram till maj går fort nu, för snart får jag väl inte sova en endaste sekund under nätterna!
 
Ja så har i alla fall min natt sett ut. Just nu ligger jag i våran stoooora TOMMA säng och har molly hos mig. Skall nog ta mig en liten luring om en stund för jag är verkligen helt slut. Ha en fin dag alla hihi. 
 



Kommentarer
» Lisa

När jag väntade min dotter hamnade sambon på soffan. Dit åker han även ut om dottern blir sjuk och vill sova i "mammas och pappas säng". :P

Jag hade också en katt som hette Molly innan!

Svar: Haha så himla rätt! Dock skulle jag få så himla dåligt samvete om jag skickade ut honom till soffan ;P vi får väl se, han kanske lägger sig där självmant till slut hihi.

Molly är nog ett väldigt vanligt kattnamn tror jag ;) kram
Emma Johansson

2014-01-23 // 18:59:57
URL: http://lamadjur.blogg.se
»

awww viklen sötis!

Svar: Hihi visst är hon? :) kramis
Emma Johansson

2014-01-24 // 02:05:40
URL: http://xolizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback