Badat i 40 minuter

Hej fina!
Nu har jag legat i badet i 40 minuter. Förhoppningsvis så gör det att jag kan sova lite mer inatt. Som ni förstått så är min enda gravid krämpa att jag har ont i sidan av ryggen. Jag förstår verkligen inte vad det kan vara! 
Antingen så är det foglossning, men det verkar lite avlägset eftersom det bara känns vid höger midja/höft/ryggslut. Det skulle kunna vara ischiasnerven som hamnar i kläm men det strålar liksom inge ner i rumpan och benet. Jag funderar på om det kan vara någon muskel som rasat ihop nu när jag blivit större? Vet att söstrami hade likadant fast framme vid magen.
 
Jag skall helt enkelt försöka ringa till min barnmorska imorgon och försöka boka in ett läkarmöte. För någonting MÅSTE göras. Jag har så ont att jag vill skrika och gråta varje natt. Så mycket sömn blir det inte alls, & jag kan inte gå runt i 4 månader och bara ha svinont.
Nä, men nog skrivet om det. Nu skall jag sova och imorgon blir det jobb som vanligt och starten på helvetesveckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback