Välkommen vecka 27

Hej alla!
Idag går jag in i vecka 27 (26+0) och det känns alldeles fantastiskt. Snart är 30 veckor gjorda och det är bra gjort minsann hihi. Det känns skönt nu att om bebis av någon outgrundlig anledning skulle vilja komma ut så är chansen större att hon överlever. Så det känns betryggande!
 
Om 45 minuter så skall jag bege mig till MVC och träffa en läkare angående mina smärtor i sidan. Skall be om att få bli sjukskriven på halvtid så att jag slipper sitta 9 timmar per pass på jobbet för det känns just nu inte överkomligt. Dock är det samma dumma läkare som jag hade på förlossningen i Varberg så vettefan om han vill hjälpa mig denna gången heller. Men jag hoppas ju självklart på det. Nu är det ju faktiskt FJÄRDE gången som jag ber om hjälp från sjukvården.
 
Men nu skall jag sätta på molly sin tratt igen och fixa iordning med det sista inför jobbet som är efteråt. Ha en fin torsdag!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback