Denna galna smärta!

Hej alla.
Alltså, jag har haft en helt okej dag på jobbet. Jag har suttit med så rakt ryggstöd jag kunnat och haft en kudde vid svanken för att hjälpa ryggen. Jag tog nyss spårvagnen in till Brunnsparken, gick in till Åhléns och redan där känner jag hur ryggen/sidan ger upp. Det skriker av dmöra bara av att ha gått i någon minut. Går in på Åhléns och rycker åt mig lite hårfärg och får trippa på tå till kassan för att jag har så ont. Går långsamt långsamt till tåget och hinner bli alldeles kallsvettig den lilla bit det är att gå. 
 
Nu har jag så ont att jag bara vill gråta. Jag fick till och med ringa Elisabeth och be henne komma till Kungsbacka trots att jag vet att hon är sjuk. Jag skulle ALDRIG ens tänka tanken annars, med tanke på att hon har råkat på min förkylning. Men jag hade verkligen inget val, suck. Så när jag kommer hem skall jag bara lägga mig i sängen och dö och möjligtvis färga håret sen om jag orkar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback