Klart godkänt

Hej godingar!
Efterkollen på MVC gick fantastiskt. Jag lämnade blod och tog blodtryck och allting var superbra. Det blev även en koll mellan benen och jag fick ett klart godkänt vilket känns toppen! Vi passade även på att ta cellprov som jag ändå skulle behöva göra och så fick jag utskrivet P-piller. Så himla skönt! Så nu blir det inga mer bebisar på ett tag haha (ledsen Elain). Nä skämt å sido, självklart skall lilleman ha ett syskon men det får dröja ett tag helt enkelt. 
 
Just nu ligger Anton i soffan och sover, med mig liggandes bredvid. Zeke ligger i fåtöljen och sover (passar honom medan pappa är och handlar) och Robin är inne i Klubbstugan i Göteborg. Så vi bara tar det lugnt ♡
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback