Fixat naglarna

Hej fina ni!
Idag har Anton fått vara med sin mormor i några timmar medan jag varit och fixat naglarna hos Rebecka i Hammarkullen! Vi har inte träffats på år och dar, så det var kul att prata lite hihi. Så medan mamma gosade med Anton så blev jag fin inför bröllopet imorgon. Gud så jag längtar! Det kommer bli såååå kul! Min kusin gifter sig nämligen, och jag älskar att gå på bröllop. 
Så nu väntar jag på att Robin skall komma hem så att vi kan testa lite kläder och fixa så att allting blir klart till imorgon. Det blir lite mat och sedan kommer antagligen min syster förbi för att testa klänningar ifrån min garderob också hehe. Helt okej! Men nu måste jag ta hand om min lilleman, kram på er! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback