Helt väck

Hej fina ni!
Harregud, jag trodde inte att jag kunde må sämre. Men det kunde jag visst. Idag är jag helt väck i hela huvudet. Jag har ont i hela kroppen och orkar knappt bära på stackars Anton. Jag vaknade med ingen röst alls och ville bara dra täcket över huvudet. Så snälla farmor Elain och faster Lisette passar Anton medan Robin är iväg och fixar med bilen. Så jag är hemma nu och bara vilar. Jag vaknade halv tolv och känner mig fortfarande helt slut. Så nu har jag försökt äta lite frukost och skall alldeles strax lägga mig på sängen igen. Idag är det ju otroligt varmt ute igen och jag kan knappt gå ut på grund av värmen. För ni vet, värme + förkylning är ju ingen bra kombo. Så dagen spenderas INOMHUS. Hela dagen. Jag vill verkligen bara bli frisk ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback