Kungsmässan

Hej fina ni!
Sorry för den dåliga uppdateringen. Det har varit full rulle idag, vilket det alltid verkar vara när Robin är ledig haha. Han är en sån som alltid har tusen bollar i luften och alltid vill ha någonting att göra. Jag & Anton hänger bara med för tillfället hihi. 
Dagen började med att vi åkte till Antons 2-månaders BVC besök. Han väger nu över 5,5 kg och är snart 59 cm lång! Ja, ni såg säkert bilden som jag lade upp förut. Min stora lilla kille! När blev du så, stor? Nästa besök blir inte förrän om en månad, och då är det dags för 3 månaders vaccinet. Så himla läskigt! Men det kommer nog gå bra. Det kommer bara kännas så i mitt mammahjärta om han blir ledsen! ♥
 
Efter BVC åkte vi en sväng till Kungsmässan för att köpa mer magdroppar och miniform till lilleman. Vi bytte även in tre stycken laddare hos Macforum då det är något produktionsfel eller vad det nu är på en viss modell. Så har ni inte gjort det, googla på det och lämna sedan in så får ni nya! Det blev även en sväng till Forex efteråt för att växla till lite danska pengar.
Nu sitter vi gäckade framför TV:n och kollar på matchen mellan Frankrike - Tyskland. Jag har gissat på att Tyskland vinner. Vad tror ni?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback