Anton-shopping

HEEEJ!
Vilken jäkla värme vi har idag. Det går inte att vara ute, och det går inte att vara inne. Vad skall man ta sig till? Jag ligger här inne och baddar Anton med en kall fuktig handduk.
 
Vi var iväg en sväng på kungsmässan med. AC säger jag bara! Jag hade kunnat gå där hela dagen. Det blev en del kläder till Anton, bland annat hans första one piece hihi. Såååå söt! Köpte även lite saker till Robin, så jag hoppas att han blir glad och att det passar! Eftersom det var rea på allt så tror jag inte att jag spenderat mer än 600kr idag. Och så köpte jag ändå 9 plagg till Anton och två tröjor till Robin. HELT OKEJ! 
 
Så nu passar Anton på att sova och jag kikar på TV ♡
 

Min son har lärt sig av mamma att posa med putande läppar haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback