Rensat kläder

Hej godingar!
Hur står det till i värmen? Själv svettas jag som en idiot! 
Igår kväll fick jag ett sms ifrån Antons faster, hon frågade om hon kunde få kidnappa lilleman idag, vilket passade mig väldigt bra. Så Idag har jag fått sova, hjälpa pappa att flytta deras enorma soffa och sedan har jag städat hela huset. Jag har verkligen GROVSANERAT hela toaletten så nu luktar det fräscht och gott!
 
Nu har jag även suttit och rensat bland Antons kläder. Min lilla fis, när blev du så stor? Storlek 56 börjar bli lite trångt nu, så nu ligger alla hans 62 kläder i lådan för att användas! Min stora kille. Det är verkligen inget skämt när man läser om mammor som skriver att tiden går så fort, för det gör den verkligen ♡
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback