Skräckfilmkväll

HEJ KOMPISAR!
Vet ni vad? Idag är jag både barn och sambo - ledig. Det känns så himla skönt! Missförstå mig inte, jag älskar att vara med Robin och Anton, men ibland behöver man lite egentid. & det är precis vad jag behöver nu. Åsa och Sara skall komma hit och vi skall äta lite tacos, dricka vin och kolla på en hel dröse med skräckfilmer! Jag har laddat upp med 10 olika skräckisar som vi kan välja mellan. SÅ LÄSKIGT haha. Vi är såna fjantar. Vi verkligen avskyr skräckfilmer eftersom vi blir så jäkla rädda, men ändå vill vi titta haha. Som tur är så sover mina pinglor här hos mig, annars hade jag ALDRIG vågat kolla på skräckfilmer. Inte här i vårat hus som är byggt i början av 1900-talet. Uuuuuuh! Men det kommer bli mysigt ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback