Bebismys

Godkväll kära ni.
Harregud så jag mår. Halsen värker för fullt, huvudet med och hostan blir bara värre och värre. Dessutom har jag varit jätteyr hela dagen, så jäkla obehagligt. Men vad skall man göra? Bara att försöka kurera sig. Jag hoppas verkligen att förkylningen blivit bättre till imorgon och till på måndag när Robin börjar jobba igen. För mår jag såhär så kommer jag aldrig orka ta hand om lilleman, & jag vill absolut inte smitta honom!
 
Idag har Tobias och Alexandra varit här och hälsat på pappa, så dom passade på att bebismysa lite. Jag har ju inte varit världens roligaste idag men som Tobbe sa "jag vet precis vad du behöver" och ger mig en bamsekram och säger "käääärlek". Min fina bror hihi ♡ 
 

Lilleman igår i värmen ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback