Sovit utan babynestet

Hej fina ni!
Inatt har vi sovit hur bra som helst. Jag försöker lägga Anton tidigare om kvällarna nu och ger honom successivt sista måltiden tidigare. Så igår fick han sista målet redan halv nio och han somnade vid nio och vaknade inte förrän halv fem! Skönt för oss alla hihi. Inatt sov han även i sin spjälsäng utan babynestet för första gången och jag hittade honom på tvären i sängen haha!
 
Idag har jag sorterat bland alla ullaredsprylar, tvättat och bara tagit det lugnt. Antagligen skall jag åka och handla sen för det behövs verkligen! Vi har glömt Antons miniform i Lindome så idag har han varit väldigt gnällig och haft ont i magen, stackars killen ♡



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback