Så himla varmt

Hej vänner!
Vilken otroligt varm dag det har varit hittills idag. Eller vad säger ni? Stackars Anton är inte jätteförtjust i värmen och har mest gnällt hela dagen. Det blir ju så otroligt varmt i huset när solen ligger på. Så nu har jag varit nere i Antons morfars del av huset och svalkat honom lite. Det är ju så mycket svalare där nere eftersom solen inte ligger på. Här uppe har vi ju takfönstrena som är boven i dramat.
 
Så halva dagen har jag helt enkelt spenderat med att försöka få lilleman att sova. Jag tänkte själv ta mig en lur om han faktiskt somnar. Bertil är ju här och bygger på balkongen så vi lägger oss nog i gästrummet så länge. Så himla skönt att det finns en extrasäng! Vi får knö lite men vad gör väl det? Hihi. Vi hörs senare godingar ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback