Tatueringsmotiv

Hello you!
Hur mår ni? Jag mår bara fint. Det är verkligen en sån där win-win situation för både mig och Lisette när hon är här haha. Lisette får bebisgosa och jag får sova! Kan det bli bättre än så? Nä skulle inte tro det va? Hihi. Skämt å sido. Ni förstår nog när ni själva får bebis. Jag tror att jag är trött konstant dygnet runt!
 
Just nu har jag suttit och tittat på en massa olika tatueringsmotiv och tusan vad sugen jag blir! Jag har ju inte kunnat tatuera mig eftersom jag varit gravid. Men NU! Jag vill ju ha min sleeve & nu vill jag så passa på. Men det bästa är ju att göra det efter sommaren, när jag inte skall sola och svettas ihjäl haha. Men jag har hittat massa kul att tatuera! ♡
 

Den här godingen kommer bland annat att bli min. En uggla. Förvånansvärt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback