En månad imorgon

Hej fina ni!
Inatt har Anton varit en ängel! Jag känner mig som en helt ny människa idag. Han fick mat vid tiotiden på kvällen och sov sedan till halv fyra! Somnade om igen vid halv fem och så sov vi till halv åtta. Hur fantastiskt är inte det då? Sedan var vi uppe och åt frukost båda två och sedan somnade lilleman om igen vid tio. Så från tio till elva så låg han och fjantade sig sådär jobbigt i korgen igen. Vaknade och somnade, vaknade och somnade. Så jag lade han tätt intill mig i sängen och då sov vi till HALV ETT! Jag är så lycklig. Han sover så bra om nätterna så då får han bannemej ligga vid mig på dagen och sova middag. Det får jag försöka vänja bort lite senare.
 
Nu ligger Anton i sitt gym och jag har precis städat iordning lite i köket och vardagsrummet. Längre hann jag inte. Jag skall även ta fram lillfisens bärsele och se hur han gillar den. Vi måste nämligen åka och storhandla sedan och det blir så otympligt att ha med vagnen när Robin inte är med. 
& vet ni vad? Jag är absolut inte hetsig vad gäller att gå ner i vikt efter förlossningen. Snarare tvärt om, jag låter gärna min kropp läka lite innan jag börjar hårdträna som innan. Idag tog jag däremot fram våran våg som legat i en kartong och när jag ställde mig på den så blev jag MINST SAGT chockad. Jag bad Elisabeth väga sig för att kolla om den "stämde" och det verkade som att den gjorde det. Men jag skall ändå be Robin väga sig på den innan jag skriver här vad som hänt haha. Spännande! ♥
 
 
Min starka kille som blir en månad imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback