Var och hur som helst

Hej fina ni!
Hemskt ledsen för den dåliga uppdateringen igår. Jag hade fullt upp med att passa lilleman när Robin var på Rallycross med sina föräldrar. Sedan skulle jag fixa i ordning mig för att träffa Julia och alla hennes vänner på Apslätten i Göteborg. Det var sååå mysigt! Det var strålande solsken, gött häng och Julia och hennes syster (med flera) hade fixat allting så himla fint! Så vi hade massor med filtar, god mat och spelade kubb. Vid halv elva hämtade Robin mig. Men jag hade en otroligt fin kväll med alla!
 
Idag har jag däremot fått sova ut till tjugo över elva! Jisses. Det var så längesedan jag sov så länge haha. Men det blev direkt ut i trädgården och där har jag varit hela dagen och fixat. Klippt gräset och ordnat! Robin har varit inne med Anton eftersom Robin brände sig så igår när han var iväg. Men nu blir det alldeles strax grillat med pappa och Elisabeth! Kram på er ♥
 
 
Våran bebis är expert på att sova, när, var och hur som helst hihi. Lilla älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback