Ett första leende

Hej på er!
Inatt har Anton bråkat med sin mamma igen haha. Vi vaknade vid tre-tiden när Robins väckarklocka ringde, stackarn började jobba klockan fyra i morse. Lilleman fick sin mat och sedan vägrade han att somna om, jag vet inte vad klockan var när vi äntligen somnade om. & gissa vad som hände sen? Jo han vaknade två timmar senare och surade igen. Typiskt! Men nu har vi somnat om och vaknat och busat. Vet ni vad? Jag fick till och med hans första leende idag hihi. Mitt mammahjärta gick sönder av kärlek! Älskade pojke.
 
Nu sitter jag och tittar på Orange is the new black, säsong 2. Så himla bra! Som jag har väntat. Problemet är bara att få tid att titta. Men nu skall jag titta klart här ♡
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback