Spelkväll hos Pålssons

Hej fina ni!
Ledsen för den dåliga uppdateringen igår. Men det var så himla tråkigt väder ute, så familjen åkte hem till Pålssons och åt pizza, godis, chips och hade en liten spelkväll. Så himla mysigt! Så därav den låga uppdateringen.
Idag lät Robin mig sova ut på morgonen så jag fick sova ända till kvart i elva! Kan ni förstå eller? Det var så längesedan jag fick sova helt själv i sängen och bara sova. Vanligtvis så vaknar jag så fort Anton gör något ljud ifrån sig. Mer då? Jo, vädret är superskönt idag. Dock blåser det lite ute så Anton och jag är inne och skall städa lite. Men en liten stund var vi ute och myste förut.
 
 

Kommentarer
» Johanna

Åh vad skönt för dig att få sova ut ordentligt. Och vilken söt napp, har köpt en likadan till vår bebis^^ Om den sedan vill ha napp överhuvudtaget återstår att se.

Svar: Tack snälla du! Nappen är jättebra, hade en större från början som jag köpt från apoteket och den slog han bort hela tiden. Dessa är perfekta :) Det märker du när bebis kommer ut! Kanske är en tummetott? ;)
Emma Johansson

2014-06-09 // 20:21:22
URL: http://joherman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback