Lilla älsklingen

Hej på er fina ni!
Inatt har Anton bråkat med mig igen. Vi vaknade vid tre och han somnade inte igen förrän vid halv fem! Usch. Sedan vaknade vi igen vid halv sju och somnade vid halv åtta. När Anton sedan blir förbaskad vid nio tiden så bär jag ut honom och lägger honom i soffan för att göra i ordning hans ersättning. Vet ni hur jag hittar honom då?
 
 
Jo, helt jäkla totaldäckad. Han sover som en stock! Vet ni vad jag tänker då? MEN JAG DÅ?! Haha. Jag var så himla trött och fick verkligen tvinga upp ögonen när han ville upp. Men nä, då somnar vi om i soffan. Eller rättare sagt Anton somnar om haha. Men vad skall man göra?
 
Efter frukosten blev det lite bus med lilleman, lek i gymmet och lite sång. Vi sjön Imse vimse spindel, En elefant balanserade och Idas sommarvisa hihi. Idag har jag dessutom fått flera fina små leenden ifrån honom. Att man inte smälter! Jag blir så lycklig så jag inte vet vart jag skall ta vägen. Tänk vad mycket kärlek som kan rymmas i ett hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback