Elefanten Elsa

Hej fina ni!
Min lilla ängel är så duktig. Jag är så glad! Idag fick vi sova mellan elva och fem och sedan somnade vi om igen vid sex för att vakna igen vid nio hihi. SÅ NÖJD ÄR JAG. Hur kan jag ha blivit välsignad med en sån snäll liten pojk?
 
Idag skall vi inte göra något speciellt alls, jag och Anton. Imorgon blir det ju kungsmässan och innan det BVC. Sedan skall det shoppas! Jag behöver en klänning till min kusins bröllop och även lite sommarkläder eftersom kan fortfarande är för stor för allting haha. Typiskt! Men det blir skönt att shoppa lite med min tant och bebis ♡
 
 
Titta vad fin min syster har gjort till Anton? Så söt och jag älskar den hihi.
ⒺⓁⒺⒻⒶⓃⓉⒺⓃ ⒺⓁⓈⒶ ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback